Government Accounting ( सरकारी लेखा )

सरकारी लेखा 

सरकारी लेखा भन्नाले प्रचलित कानुन बमोजिम सरकारी निकायमा भएका आर्थिक कारोबारहरुको स्पष्ट ब्यहोरा देखिने गरी राखिएका अभिलेख, खाता, बहि, वित्तिय विवरण र कारोबारलाई पुष्टि गर्ने बिल भरपाई रसिद प्रमण लगायतका समग्र कागजातलाई जनाउँछ । 

सरकारी लेखाका विशेषता :

दोहोरो लेखा प्रणलिमा आधारति 

नगद कारोबारमा आधारति 

बजेट प्रणलिमा आधारित

बैङ्किङ कारोबारमा जोड 

निश्चित फारमको (म.ले.प.) प्रयोग 

सरलता, एकरुपता, पारर्दशिता

गोपनियता कायम गर्न सकिने

केन्द्रिय स्तर र कार्य संचालन स्तरको लेखाको ब्यवस्था 

आन्तरिक र अन्तिम लेखा परिक्षणको ब्यवस्था

लेखालाई राजस्व, धरौटि, विनियोजन, जिन्सि, आयोजना गरि वर्गिकरण गरिएको । 


Comments

Popular posts from this blog

Difference between Central level accounting and Operating level accounting

बैङ्क हिसाब मिलान बिबरण भनेको के हो? उदेश्य र महत्व

जिन्सी स्रेस्ता प्रणाली भन्नाले के बुझिन्छ? कार्यालयमा यस्को महत्व र आवश्यकता